Twoje zamówienie: 0,00 PLN
title

Regulamin i polityka cookie

Regulamin i informacje:

I Informacje ogólne
1. Sprzedaż na stronie www.pizzapicobello.pl jest prowadzona przez firmę Picobello Pizza & Grill Wiśniewski Jarosław, ul. Świętojańska 4, 15-082 Białystok, NIP: 9660055443 , REGON: 362248290
2. Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r jest Picobello Pizza & Grill Wiśniewski Jarosław.

II Przyjmowanie i realizacja zamówień:
1. Warunkiem korzystania z usług Picobello Pizza & Grill jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Zamawiający akceptuje treść regulaminu.
2. Rejestracja na stronie: www.pizzapicobello.pl jest bezpłatna i dobrowolna.
3. Zamówienia na stronie www.pizzapicobello.pl można składać w godzinach:
poniedziałek-piątek 10:00 – 21:45
sobota 12:00 - 22:45
niedziela 12:00 – 21:45
4. Składając zamówienia Zamawiający wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji zamówienia przez Sprzedawcę (dane osobowe nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w sprzedaży).
Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawienia lub usunięcia.
5.Warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza
6. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie, gdy formularz zawiera błędy lub nie zawiera istotnych informacji potrzebnych do realizacji zamówienia.
7. W podanym rejonie zamówienia dowożone są bezpłatnie. Poza wyznaczoną strefą może zostać naliczona opłata za dowóz zamówienia.
8. O czasie dostawy informuje pracownik pizzerii, przeciętny czas dostawy wynosi 45 minut.
9. Sprzedający realizuje dostawę produktów na adres wskazany przez Zamawiającego.

III Formy płatności:
1. Zamawiający ma obowiązek uiszczenia opłaty za zamawiany produkt.
2. Płatności można dokonać: gotówką, za pomocą terminala, online za pomocą systemu przelewy24.
3. Płatności online realizowane są za przez PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, tel. +48 (61) 642 93 44, WWW: www.przelewy24.pl. PayPro SA – wpisana jest do Krajowej Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014
4. Wszelkie płatności za niezrealizowane zamówienia będą zwracane za pomocą systemu przelewy24 do 14 dni roboczych.
5. W przypadku płatności terminalem Zamawiający jest zobowiązany powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.
6. Faktury VAT wystawiane są po poinformowaniu Sprzedającego przed realizacją zamówienia.
7. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowity koszt jaki ponosi Zamawiający.

IV Odstąpienie od umowy:
1. Przed zrealizowaniem zamówienia przez Sprzedawcę Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. Aby odstąpić od umowy Zamawiający zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o tym fakcie jak najszybciej za pomocą kontaktu telefonicznego 530-272-696.
2. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył konsument.
3. W przypadku kiedy Zamawiający odstąpi od umowy w momencie w którym zamawiane przez niego zlecenie jest w trakcie realizacji-Kupujący zobowiązany jest do poniesienia całkowitych kosztów zamówienia.

V Reklamacje:
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
2. Reklamacje można złożyć w formie elektronicznej poprzez przesłanie jej treści na adres: zamowiania@pizzapicobello.pl
3. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące klienta, datę złożenia zamówienia, szczegółowy opis składanych zastrzeżeń.
4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 7 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Nie rozpatruje się reklamacji złożonych po upływie 1 dnia od dnia zakupu. Odpowiedz na reklamację wysyłana jest na adres e-mail wskazany w reklamacji.

VI Postanowienia końcowe:
1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, jak również do zmiany cen, bez wcześniejszego uprzedzenia. Za akceptacje zmian uważa się przystąpienie do realizacji zamówienia.
2. Oferty promocyjne mogą być ograniczone czasowo i ilościowo a promocje nie łączą się.
3. Ceny towarów znajdujących się na naszej stronie są podane w złotych polskich i zawierają VAT.

 

Czym są pliki „cookie”?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

 

Do czego używamy plików „cookies”?

Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

 

Jakich plików „cookies” używamy?

Stosowane są, co do zasady, dwa rodzaje plików „cookies” ? „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.

Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Wyróżnić można szczegółowy podział cookies, ze względu na:

Rodzaje cookies ze względu na niezbędność do realizacji usługi:

  1. Niezbędne – są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny lub funkcjonalności z których użytkownik chce skorzystać
  2. Funkcjonalne – są ważne dla działania serwisu:
    • służą wzbogaceniu funkcjonalności serwisu, bez nich serwis będzie działał poprawnie, jednak nie będzie dostosowany do preferencji użytkownika,
    • służą zapewnieniu wysokiego poziomu funkcjonalności serwisu, bez ustawień zapisanych w pliku cookie może obniżyć się poziom funkcjonalności witryny, ale nie powinna uniemożliwić zupełnego korzystania z niej,
    • służą bardzo ważnym funkcjonalnościom serwisu, ich zablokowanie spowoduje, że wybrane funkcje nie będą działać prawidłowo.
  3. Biznesowe – umożliwiają realizację modelu biznesowego w oparciu o który udostępniona jest witryna, ich zablokowanie nie spowoduje niedostępności całości funkcjonalności serwisu ale może obniżyć poziom świadczenia usługi ze względu na brak możliwości realizacji przez właściciela witryny przychodów subsydiujących działanie serwisu. Do tej kategorii należą np. cookies reklamowe.

Ze względu na czas przez jaki cookie będzie umieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika:

  1. Cookies tymczasowe (session cookies) – cookie umieszczone na czas korzystania z przeglądarki (sesji), zostaje wykasowane po jej zamknięciu
  2. Cookies stałe (persistent cookie) – nie jest kasowane po zamknięciu przeglądarki i pozostaje w urządzeniu użytkownika na określony czas lub bez okresu ważności w zależności od ustawień właściciela witryny

Ze względu na pochodzenie administratora serwisu, który zarządza cookies:

  1. Cookie własne (first party cookie) – cookie umieszczone bezpośrednio przez właściciela witryny jaka została odwiedzona
  2. Cookie zewnętrzne (third-party cookie) – cookie umieszczone przez zewnętrzne podmioty, których komponenty stron zostały wywołane przez właściciela witryny

Uwaga: cookie mogą być wywołane przez administratora za pomocą skryptów, komponentów, które znajdują się na serwerach partnera, umiejscowionych w innej lokalizacji – innym kraju lub nawet zupełnie innym systemie prawnym. W przypadku wywołania przez administratora witryny komponentów serwisu pochodzących spoza systemu administratora mogą obowiązywać inne standardowe zasady polityki cookies niż polityka prywatności / cookies administratora witryny.

Ze względu na cel jakiemu służą:

  1. Konfiguracji serwisu – umożliwiają ustawienia funkcji i usług w serwisie
  2. Bezpieczeństwo i niezawodność serwisu – umożliwiają weryfikację autentyczności oraz optymalizację wydajności serwisu
  3. Uwierzytelnianie – umożliwiają informowanie gdy użytkownik jest zalogowany, dzięki czemu witryna może pokazywać odpowiednie informacje i funkcje
  4. Stan sesji – umożliwiają zapisywanie informacji o tym, jak użytkownicy korzystają z witryny. Mogą one dotyczyć najczęściej odwiedzanych stron lub ewentualnych komunikatów o błędach wyświetlanych na niektórych stronach. Pliki cookie służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron.
  5. Procesy – umożliwiają sprawne działanie samej witryny oraz dostępnych na niej funkcji
  6. Reklamy – umożliwiają wyświetlać reklamy, które są bardziej interesujące dla użytkowników, a jednocześnie bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców, personalizować reklamy, mogą być używane również do wyświetlania reklam poza stronami witryny (domeny)
  7. Lokalizacja – umożliwiają dostosowanie wyświetlanych informacji do lokalizacji użytkownika
  8. Analizy i badania, audyt oglądalności – umożliwiają właścicielom witryn lepiej zrozumieć preferencje ich użytkowników i poprzez analizę ulepszać i rozwijać produkty i usługi. Zazwyczaj właściciel witryny lub firma badawcza zbiera anonimowo informacje i przetwarza dane na temat trendów bez identyfikowania danych osobowych poszczególnych użytkowników
  1. Nieszkodliwe – obejmuje cookies:
    • niezbędne do poprawnego działania witryny
    • potrzebne do umożliwienia działania funkcjonalności witryny, jednak ich działanie nie ma nic wspólnego z śledzeniem użytkownika
  2. Badające – wykorzystywane do śledzenia użytkowników jednak nie obejmują informacji pozwalających zidentyfikować danych konkretnego użytkownika

 

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

 

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

 

Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.